Membres

mardi 21 octobre 2014

"Crafty Sentiments", "New Release - Day 1"

Bonjour à tous! 

Hello my friends! 

Aujourd'hui, je viens vous présenter un nouveau digistamp "Crafty Sentiments "!

Today, I come to present you a new digistamp " Crafty Sentiments "!

Vous pourrez vous procurer les nouveaux tampons dès le 23 octobre dans la boutique "Crafty Sentiments Shop".

You can get yourselves the new rubberstamps from 23th October in the shop " Crafty Sentiments Shop ".


Voici ma réalisation en images:

This is my realization on images:



Pour cette carte, j'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc" et du papier "EK Succes", "Stacy Claire Boyd".

For this card, I used some paper " white Bazzil Cardstock " and some paper " EK success ", "Stacy Claire Boyd".


J'ai utilisé un nouveau tampon "Crafty Sentiments", "". 

I used a new rubberstamp "Crafty Sentiments", "". 

Je l'ai colorisée de la façon suivante

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux.
- Encre "Distress Worm Lipstick".
- Encre "Distress Fayded Jeans".


I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Walnut Stain" for hair.
- Ink "Distress Worm Lipstick".
- Ink "Distress Fayded Jeans".

J'ai découpé l'image et je l'ai collée sur un die-cut réalisé avec un dies "Joy!Craft".

I cut the image and I stuck it on a die-cut realized with a dies " Joy!Craft ".

Tout autour, j'ai embossé avec de la poudre "Frantage - Shabby White" et de la poudre "Frantage - Aged Marine".

Any goshawk, I embossed with some powder " Frantage - Shabby White " and some powder " Frantage - Aged Marine ".


J'ai également tamponné ce die-cut avec un tampon "Prima Marketing" et de l'encre "Versafine Vintage Sépia".

I also stamped this die-cut with a rubberstamp "Prima Marketing" and some ink " Versafine Vintage Sépia ".

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle blanche, de la dentelle bleu clair et de la dentelle à fleurs bleu marine.

Under the image, I stuck of the white lace, the light blue lace and the lace with navy blue flowers.


Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Rose rose et blanche (30 mm).
- Rose bleu marine (30 mm).
- Boules de neige roses.
- Daisy blanche.
- Daisy bleue.
- Oeillet blanc.
- Rose rose (20 mm).


For the rest of the decoration, I added the following flowers:

- Pink and white Rose (30 mm).
- Navy blue Rose (30 mm).
- Pink snowballs.
- White Daisy.
- Blue Daisy.
- White carnation.
- Pink Rose (20 mm).

Retrouver les réalisations des autres membres de la DT sur le blog "Crafty Sentiments Inspiration".

Find the realizations of the other members of the DT on the blog "Crafty Sentiments Inspiration".

Merci de votre passage ici et de vos agréables commentaires qui me font toujours plaisir.

Thank you for your passage here and for your pleasant comments which always please me.

Scrapbizssss 

Scrapkissessss


1 commentaire: