Membres

jeudi 18 décembre 2014

"Milk Coffee" and "Night Shift Stamping", new Challenges!

Bonjour tout le monde! 

Hello everybody!


Aujourd'hui, je viens vous montrer ma réalisation pour le nouveau défi de "Milk Coffee Digis"! "Noël"!

Today, I come to show you my realization for the new challenge of "Milk Coffee Digis"! "No Traditional Christmas"





------------------------------------------------------
Aujourd'hui, c'est un nouveau défi qui commence sur le blog "Night - Shift - Stamping".

Today, it is the new challenge which begins on the blog " Night-Shift - Stamping ".


Le thème de ce défi est "Tout va". ICI

The theme of this challenge is "Anything Goes". HERE


Voici ma réalisation! 

This is my project! 



Pour cette carte, j'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc" et des papiers "Maja Design". Les bords sont usés avec le "Old Distresser" et encrés à l'encre "Distress Walnut Stain".

For this card, I used some paper " white Bazzil Cardstock " and papers "Maja Design". Edges are worn out with "Old Distresser" and inked to the ink "Distress Walnut Stain".

Sur la gauche, j'ai ajouté un die-cut "Snowflakes" que j'ai réalisé avec un dies "Noor!design".

On the left, I added a die-cut " Snowflakes " which I realized with a dies " Noor! Design ".


J'ai utilisé une nouvelle image "Milk Coffee", que vous pouvez trouver ICI.

I used a new image " Milk Coffee ", which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau. 
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux. 
- Encre "Distress Fayded Jeans".
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Crayon aquarelle rose.
- Glitter Stickels Diamond.

I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin. 
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair. 
- Ink "Distress Fayded Jeans".
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Pencil pink watercolor.
- Glitter Stickels Diamond.

J'ai découpé l'image avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Imperial Gold". Ensuite, j'ai embossé avec de la poudre "Frantage - Shabby White".

I cut the image with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Imperial Gold ". Then, I embossed with some powder " Frantage - Shabby White ".


Pour la décoration, j'ai ajouté les éléments suivants:

- Fleur bleue "Kaisercraft".
- Fleurs roulées mauve.
- Daisy blanche (WOC).
- Rosebuds (WOC).
- Rose blanche et lilas (20 mm) (WOC).
- Boules de neige roses (WOC).


For the decoration, I added the following elements:

- Blue flower " Kaisercraft ".
- Rolled flowers mauve.
- White Daisy (WOC).
- Rosebuds (WOC).
- White and lilac Rose (20 mm) (WOC).
- Pink snowballs (WOC).

Et voilà pour les explications! 

And here is for the explanations!

Je vous remercie pour votre passage ici ainsi que pour tous vos commentaires qui font vivre mon blog! 

I thank you for your passage here as well as for all your comments which make live my blog!


A très bientôt pour un nouveau projet! 

See you very soon for a new project!

 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire